Het Dorrup DinerHet Dorrup DinerKerkplein 20251 823 4555 sterren na
406 reviews
Kerkplein 2
Recente recensies van Het Dorrup Diner
Het Dorrup DinerKerkplein 20251 823 455
jeff5
★★★★★ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceer kon jammer genoeg niet bezorgd worden12-10-2026
Het Dorrup DinerKerkplein 20251 823 455
Michelle4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet eten was erg lekker! De sukade en de varkenshaassate was erg mals en lekker! De voorgerechten waren ook heerlijk! De pokebowls waren goed gevuld, helaas was alleen daar de rijst hard en niet zacht en 'kleverig' zoals het bij sushirijst hoort. Dat was het enige jammere. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.11-10-2026
Het Dorrup DinerKerkplein 20251 823 455
Anneke3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceEr was brood aioli vergeten,en de sate was koud en patat lauw .9-10-2026
An5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceVoor ons de eerste keer na Corona om weer een keer hier te bestellen, en het was zeer goed. Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar.21-9-2026
Het Dorrup DinerKerkplein 20251 823 455
Andrew3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceNormaal bestellen we altijd van het Dorrup. Nooit problemen en altijd lekker. Vandaag voor het eerst afgehaald. Moest nog 15 minuten wachten tot het klaar was. De portie spareribs was nog minder dan een normale portie terwijl we een grote portie hebben besteld. Ook kregen we er geen sauzen bij. Helaas dus geen succes deze keer.19-9-2026
Het Dorrup DinerKerkplein 20251 823 455
Mandy5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceLekker eten. Alleen jammer dat de Manchego Kaas er niet bij zat15-8-2026
Het Dorrup DinerKerkplein 20251 823 455
Mike2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceIk vindt het hoop geld voor zalmmenu en is helemaal niet restaurant waardig, lijkt wel snack bar maaltijd en zalm was lauw, had er veel meer van verwacht met lekkere salade en dat het gewoon compleet is en beetje luxe maaltijd. Goedkope hap22-7-2026
Het Dorrup DinerKerkplein 20251 823 455
Anja5
★★★★★ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceWij hadden besteld en dachten dat het werd bezorgd. De bestelling is geplaatst om 5 uur, daar we een kind van drie te eten hadden. Hellaas hebben wij niet goed gezien dat we alleen af konden halen, waarop om 17.15 uur de telefoon gaat, waar we bleven. Waarom zijn we niet eerder gebeld ?. Maar na wat discussie heen en weer gingen we toch maar de bestelling ophalen. Toen mijn dochter binnen kwam werd ze verzocht te wachten. Want de bestelling was nog niet klaar. Rare bedoeling allemaal. Voor ons was niet duidelijk dat je allen kon ophalen en ze niet bezorgen. Misschien kunnen jullie dat beter van de website afhalen .Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.19-7-2026
Helma5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.14-6-2026
Het Dorrup DinerKerkplein 20251 823 455
Ton 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSuper lekker weer mooi op tijd bezorgd 6-6-2026
Miranda5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.31-5-2026
Jacques 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.24-5-2026
Karin5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceZoals altijd of je nu daar gaat zitten of het wordt thuis bezorgt weer heerlijk gegeten15-5-2026
Het Dorrup DinerKerkplein 20251 823 455
Robert5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicePrijzig, maar lekker14-5-2026
Het Dorrup DinerKerkplein 20251 823 455
Sylvia3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceSmaak was heerlijk. Wel jammer dat we cocktail saus kregen ipv de paprika aoli. En wat is de brownie schandalig klein geworden. 😅14-5-2026
Sylvia 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk gegeten. De saté was mals en lekker warm.24-4-2026
Het Dorrup DinerKerkplein 20251 823 455
Sylvia5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWas weer heerlijk! De sukade had alleen nog wat warmer mogen zijn. ;)21-4-2026
Het Dorrup DinerKerkplein 20251 823 455
Melissa 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet eten is altijd van top kwaliteit, altijd genieten!18-4-2026
Het Dorrup DinerKerkplein 20251 823 455
Marianne2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe pokebowl was erg klein, meer ern lunchhapje.
De geitenkaassalade bevatte erg veel dressing waar weinig smaak aan zat.
De zalm van de zalmsalade was daarentegen erg lekker18-4-2026
Jean Paul5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceVrolijk ontvangen en een perfecte maaltijdDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.12-4-2026
Henk5
★★★★★ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDe saté was veel te lang gebraden helaas 9-4-2026
Het Dorrup DinerKerkplein 20251 823 455
Anja4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe Australische sukade was helaas wat aan de droge kant en erg gekruid. Ik neem hem altijd, ben er gek op. Heb helaas een paar stukjes niet opgegeten. De rest was perfect. Dat werd met smaak opgegeten!6-4-2026
Het Dorrup DinerKerkplein 20251 823 455
Biebs5
★★★★★ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDe sate was heerlijk, maar helaas is mijn cheesecake en slagroom in 1 tas gestopt met de warme dingen, waardoor de slagroom drap was en de cheesecake warm was geworden.1-4-2026
Het Dorrup DinerKerkplein 20251 823 455
Mariette5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHelaas was het vlees van de mixed grill lauw, tegen koud aan. De patat was wel goed van temperatuur 31-3-2026
Het Dorrup DinerKerkplein 20251 823 455
Miranda 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.29-3-2026
Annemiek2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe kipsate was prima .
De Australische sukade was jammer genoeg koud en sommige stukken waren taai . We zijn het niet gewend van jullie. Hoop dat het de volgende keer weer lekker is . De bezorging en website is prima Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.22-3-2026
Het Dorrup DinerKerkplein 20251 823 455
Ron5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWas weer lekker!17-3-2026
Het Dorrup DinerKerkplein 20251 823 455
Jennifer5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk gegeten. Het kwam goed verpakt en warm aan. De bezorging was snel. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.15-3-2026
Miranda5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet was weer heel goed11-3-2026
Het Dorrup DinerKerkplein 20251 823 455
ron5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.8-3-2026
Het Dorrup DinerKerkplein 20251 823 455
Heske5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEten was lekker en genoeg. Website heeft een vreemd uittrekmenu bij vlees zoals aarbeienijs. Zou liever kunnen kiezen voor friet of brood en kruidenboter of extra satesaus. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.8-3-2026